عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کریمی: گلستان توانایی جذب سلیقه های گوناگون گردشگری را دارد

اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام؛

کریمی: گلستان توانایی جذب سلیقه های گوناگون گردشگری را دارد

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گفت: این میزبانی نشان از ظرفیت بالای استان در پذیرش گردشگر و تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری برای همه سلیقه ها و ذائقه ها است.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و رییس ستاد دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در مراسم اختتامیه این جشنواره ضمن خیر مقدم حضور دکتر رحمانی موحد معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، قدردانی از همه هم میهنان، مدیران و مسوولان و همه کسانی که سهمی در برگزاری این جشنواره باشکوه داشته اند گفت: بین المللی شدن جشنواره فرهنگ اقوام به مدد دکتر رحمانی موحد اتفاق افتاد که جا دارد به عنوان یک گلستانی از ایشان سپاسگزاری نمایم.

وی در بخش دیگر از سخنانش گفت:.در این دوره از جشنواره  14 روستای هدف توانمندي ها و ظرفيت خود را در معرض ديد گذاشتند و تلاش هاي خوبي در اين راستا صورت گرفته است.

وی در خصوص غرفه های صنایع دستی گفت: با استقبال هنرمندان در جشنواره و حضور پرشور مردم از غرفه های صنایع دستی شاهد رشد 120 درصدی فروش محصولات صنایع دستی بوده ایم.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان حضور اقوام مختلف، هنرمندان صنایع دستی 27 استان و 24 گروه موسیقی را موجب افتخار استان به عنوان میزبان دانست و گفت: این میزبانی نشان از ظرفیت بالای استان در پذیرش گردشگر و تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری برای همه سلیقه ها و ذائقه ها است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .