عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هم اندیشی مدیران حراست دستگاههای اجرایی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان


نشست هم اندیشی مدیران حراست دستگاههای اجرایی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان

نشست هم اندیشی مدیران حراست دستگاههای اجرایی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان

نشست هم اندیشی و شورای هماهنگی حراست های ادارات تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با حضور مدیران حراست دستگاهها در محل سالن کنفرانس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان،در این جلسه با توجه به مصوبات جلسات قبل،مدیران حراست به بیان اقدامات صورت گرفته و بحث و تبادل نظر پیرامون مصوبات پرداختند..

در ادامه این جلسه مباحثی پیرامون صیانت از حراست ها مطرح و نکات آموزشی و توجیهی در این خصوص بیان شد.
تیرانداز ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این جلسه ضمن حضور پیرامون ماموریتهای دستگاههای تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و نقش حراست در حل مسائل و مشکلات موجود در مسیر انجام شایسته امور به مراجعان نکاتی را بیان نمود.

وی با بیان اینکه حراست پشتبانه محکمی برای سلامت محیط اداری ماست افزود : حراست به معنای مراقبت و پاسداری میباشد و در واقع قلب تپنده در هر دستگاه اجرایی می باشد .

لازم به ذکر است تیرانداز در ادامه به ارایه گزارشی از عملکرد تحقق پذیرفته توسط اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در حوزه آموزش های مهارتی در 9 ماهه گذشته سال جاری پرداخت .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .