عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با گفتمان سازی محقق می شود


اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با گفتمان سازی محقق می شود

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در جلسه شورای معاونین گفت: اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با گفتمان سازی محقق می شود.

به گزارش ایثار واحد گلستان، هفدهمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران دوشنبه بیستم فروردین ماه 95 در سالن جلسات اداره کل بنیاد با حضور اعضاء شورا برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) و رحلت جانگداز مجاهد فقید آیت ا... هاشمی رفسنجانی، گزارشی از جلسه ی دبیران شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گردهمایی فصلی مدیران کل در مرکز ارائه دادند.

علی اصغر فاضلی با تاکید بر اینکه گفتمان سازی در اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود افزود: جلسات اتاق فکر با موضوع گفتمان سازی برگزار شود تا به بحث و تبادل نظر نسبت به این موضوع پرداخته شود.

وی خاطر نشان کرد: در یادواره ها، همایش ها،جشنواره ها و حتی اردوها و دیگر برنامه های فرهنگی گفتمان سازی را اجرائی کنیم.

فاضلی در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج برای ایثارگران گفت: اطلاعات ایثارگران در بانکها قابل مشاهده است و پرداخت تسهیلات ازدواج به ایثارگران نیاز به مکاتبه ندارد .

در ادامه خسروی معاون توسعه و منابع انسانی در خصوص سرعت بخشیدن به رفع نواقص آماری و جامعه هدف در سیستم سجایا و تجهیزات اداری مطالبی را بیان کردند.

سپس محمدعلی طالع زاری معاون فرهنگی و امور اجتماعی برنامه های پایانی سال 95 گفت: برگزاری جشنواره کوتاه خلاق ایثار ،برنامه های دهه فجر و گرامیداشت روز شهید از مهمترین برنامه های است که اجرایی می شود.

وی افزود: نشست صمیمی مدیرکل و مسئولان استانی با زندانیان سیاسی ،دیدار با خانواده های 48 شهید فجرآفرین و عطر افشانی و میهمانی لاله ها از دیگر برنامه های مهم دهه فجر به شمار می رود.

طالع زاری خاطر نشان کرد: تقدیر از برنامه سازان ایثار و شهادت ،نکوداشت مادران و همسران شهدا،رونمایی از کتاب،کنگره شهدای دانش آموز،یادواره شهدای زن،گردهمایی مسئولین حسینیه ها،ارسال پیامک به تمام مردم استان در روز شهید در صورت تامین اعتبار ، حضور نخبگان شاهد و ایثارگر در صدا و سیما و درختکاری از برنامه های هفته شهید است.

احمدی معاون مسکن و امور گلزارها گزارشی از ثبت درخواست وام مسکن در سیستم سجایا به تفکیک شهرستانهای تحت پوشش با اولویت هر گروه از جامعه هدف را ارائه دادند.

البرزی رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات در خصوص سیستم برخط(سیستم آنلاین الکترونیکی)توضیحاتی ارائه دادو گفت: با پیگیری های انجام شده و تهیه جدول زمانبندی جهت حضور معاونین در مرکز هاتف طرح میز خدمت از هفته آینده دراین استان پیاده سازی می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .