عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امدادرسانی حادثه دیدگان برف و کولاک محورهای کوهستانی استان گلستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان خبر داد:

امدادرسانی حادثه دیدگان برف و کولاک محورهای کوهستانی استان گلستان

امدادرسانی حادثه دیدگان  برف و کولاک محورهای کوهستانی استان گلستان

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان ؛مهندس علیرضا صیاد با اشاره به برف و کولاک محورهای کوهستانی استان گلستان اظهار کرد: بارش برف از دیروز در محورهای توسکستان، خوش‌ییلاق و شش آب آغاز شده که این بارش برف همراه با کولاک و کاهش دید رانندگان همراه بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به برودت هوا و شدت کولاک، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان که در محورهای مختلف حاضر هستند وارد عمل شده و عملیات امدادرسانی را از ساعت 13 و 50 دقیقه آغاز کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: تا به این لحظه 9 تیم امدادی وارد عمل شده و اقدامات امدادی را در دستور کار قرار داده است.

مهندس صیاد بیان کرد: تا به این لحظه امدادرسانی به 200تن انجام شده و 51 قوطی کنسرو نیز برای مسافران در راه مانده توزیع شده است.

وی گفت: 18 نجاتگر در این محورها حضور دارند و 9 آمبولانس به صورت دائم در حال خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران در راه مانده است.

 

آمادگی 24 ساعته سامانه 112 ندای امداد برای امدادرسانی به حادثه دیدگان

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت ناپایدار جوی و تغییر ناگهانی وضعیت آب و هوا در فصل زمستان، توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

مهندس صیاد بیان کرد: تاکید ما بر این است که به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، رانندگان قبل از انجام سفر نسبت به وضعیت مسیرهای مورد نظر استعلام لازم را از پلیس‌راه و اداره راهداری داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وی اضافه کرد: همراه داشتن تغذیه پرکالری و کم‌حجم یکی از توصیه‌هایی است که می‌تواند به مسافران کمک کند تا در صورت بروز مشکل در طول مسیر، وضعیت تغذیه خود را تا رسیدن نیروهای امدادی در حالت مناسب حفظ کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، سالم بودن وسیله نقلیه، همراه داشتن جعبه کمک‌های اولیه از دیگر نکاتی است که می‌تواند به مسافران برای داشتن سفری ایمن کمک کند.

مهندس صیاد در پایان گفت: شماره تماس 112 جمعیت هلال احمر به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت و امدادرسانی به امدادخواهان است و تیم‌های تخصصی جمعیت هلال احمر با بهترین تجهیزات موجود در کمترین زمان ممکن در کنار حادثه دیدگان خواهند بود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .