عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاهش یک درجه دمای منزل باعث 6 درصد صرفه جویی در گاز خواهد شد


کاهش یک درجه دمای منزل باعث 6 درصد صرفه جویی در گاز خواهد شد

 

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت:مشترکین خانگی می توانند با کاهش یک درجه دمای منزل ، حدود 6 درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی در این راستا گفت:همکاری وهمیاری مشترکین خانگی در زمینه مدیریت بهینه مصرف می تواند کمک بسیار خوبی برای استمرار جریان گازباشد.

 وی افزود:علیرغم شرایط جوی مناسب ،روزانه بین 9/5 تا 10/5 میلیون مترمکعب گاز در سطح استان مصرف می شود که این میزان مصرف بالاست ومشترکین عزیز باید نهایت صرفه جویی را داشته باشند تا انشاء بتوانیم مانع ازافت فشار گازباشیم.

 جمال لیوانی با بیان اینکه با صرفه جویی مشترکین نیازبه قطع cng ها نخواهد بوداظهارداشت: همه ما می توانیم با مدیریت مصرف دراستمرارجریان گاز کمک کنیم وازقطع شدن گاز واحدهای صنعتی و تولیدی جلوگیری نمائیم.

 وی با اشاره به اینکه کاهش صرفه جویی می تواند علاوه برکاهش هزینه سبد انرژی خانوار ما را دراستمرار جریان گاز کمک نماید تصریح کرد:با توجه به اینکه درحال حاضر بیش از 70 درصد سبد انرژی استان از گازطبیعی تامین می شود اگراز این انرژی پاک درست استفاده نکنیم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.

 

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان افزود:با عنایت به بررسیهای انجام شده مصرف گاز ایران نسبت به خیلی از کشورها بالاست که باید مصرف بهینه مورد توجه قراربگیرد تا بتوانیم ازگازطبیعی درچرخه صنعت و برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشوراستفاده نمائیم.

 

مهندس جمال لیوانی درخاتمه اظهارداشت:گازطبیعی یک نعمت بسیارخوب وارزشمندی بوده که ازسوی خداوند متعال به انسان هدیه داده شده است و اگردرحین مصرف به نکات ایمنی توجه شود خسارت های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .