عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء کارکنان ضروری است


برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء کارکنان ضروری است

برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء کارکنان ضروری است

 مدیرکل زندانهای استان گلستان در جلسه شورای اداری زندانهای استان گلستان، گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء کارکنان ضروری است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان گلستان: جلسه شورای اداری زندانهای استان گلستان با حضور مدیران و مسئولین زندانها در سالن اجتماعات اداره کل تشکیل گردید.

علیرضا رضوانی مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان در جمع مدیران زندانها و دوائر ستادی این اداره کل گفت: همه مدیران و مسئولین باید نسبت به آموزش و ارتقاء دانش تخصصی کارکنان توجه ویژه داشته باشند چرا که برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء کارکنان ضروری است.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و فدار کار و هم وطنان عزیز در حادثه دلخراش پلاسکو، تأکید نمود: مدیران زندانها و کانون اصلاح و تربیت و دفتر فنی نسبت به ایمن سازی تاسیسات دقت بیشتری مبذول نموده و همه نقاط آسیب پذیر را بازبینی و رفع عیب نمایند تا از حادثه احتمالی پیشگیری گردد.

وی افزود: معیار ارزیابی مدیران ، اجرای دستورالعمل ها و سیاست های ابلاغی سازمان است.

این مقام قضایی در ادامه تعامل با دستگاه قضایی را عامل مهم در کاهش جمعیت کیفری دانسته و گفت: تعامل با دستگاه قضایی در جهت تحقق دقیق دستورالعمل های سازمانی و کاهش جمعیت کیفری زندان لازم و ضروری است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 617
  • کد خبر : 29765