عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستاوردهای انقلاب اسلامی درحوزه های مختلف بی شمار است

دکتر نصرتی :

دستاوردهای انقلاب اسلامی درحوزه های مختلف بی شمار است

دستاوردهای انقلاب اسلامی درحوزه های مختلف بی شمار است

به گزارش روابط عمومي مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، مراسم گرامیداشت سی وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مدیریت درمان واداره کل تامین اجتماعی استان گلستان برگزار و طی آن این روز به یاد ماندنی گرامی داشته شد.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در این مراسم طی سخنان کوتاهی پس از خیرمقدم مدیر کل استان ، ایام مبارک دهه فجر و نیز ولادت اسوه صبر ومقاومت حضرت زینب کبری را که به نام روز پرستار نام گرفته است را تبریک گفت و افزود : کشتی یکپارچه انقلاب اسلامی که به امامت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) وحضور یکپارچه ملت بزرگ ایران فارغ از قومیت ومذهب و نژاد و تفکر احساسی و همراهی بی نظیر روحانیت و روشنفکران، حرکت خود را آغاز نمود هم اکنون با همت وتلاش همه مسئولین و تحت زعامت ولی امر مسلمین با قدرت درحال حرکت به سوی تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی است و دستاوردهای مختلفی درحوزه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی، نظامی ،آموزشی و ... در ابعاد ملی ، منطقه ای و جهانی داشته است که باعث افتخار همه ما به عنوان یک ایرانی است.

دکتر نصرتی درخصوص دستاوردهای آموزشی انقلاب اسلامی بویژه درحوزه آموزش عالی گفت : تعداد دانشجویان قبل از انقلاب ١٥٤ هزار نفر بود و اکنون بیش از ٤ میلیون و٤٠٠ هزار نفر است ، تعداد مراکز دانشگاهی از ١١٩ مرکز به ٢٣٩٠ مرکز رسیده و دانشگاههای علوم پزشکی از ٨ دانشگاه به ١٦٨ واحد دانشگاهی رسیده است .

وی همچنین به سهم ایران درتولید علم دردنیا ورتبه هفدهم اشاره کرد و گفت در حالی که بسیاری از کشورها هیچ نقشی دراین زمینه ندارند ایران ٠,٠٣ درصد از کل ٠.٥٣ درصد علم دنیا را تولید می کند واین ٠.٥٣ درصد مربوط به ٢٨درصد کشورهای دنیاست.

وی افزود : درحالی که طی ٣٧ سال قبل از انقلاب صرفا ٢٠٢٤ مقاله علمی درکشور نگاشته شده بود ، تنها طی سالهای پس از جنگ تحمیلی تاکنون بیش از ٢٤٢ هزار و ٩١١ مقاله علمی به رشته تحریر درآمده است وسرعت رشد علوم در ایران ١١ برابر جهان است درنتیجه انقلاب اسلامی علیرغم همه مشکلات حادث شده توسط استکبار جهانی درهمه ابعاد اقتصادی ، سیاسی ، نظامی و... با برنامه ریزی موفق شده است شرایط بسیار خوبی را ایجاد نماید که انشاءالله با کمک مردم و رهبری رهبر معظم انقلاب در افق ١٤٠٤ به مقام اول در خاور میانه خواهیم رسید ، انشاءالله.

 پس از تجلیل واهدای لوح تقدیر به پدر یک از شهدای بزرگوار جنگ تحمیلی ، درادامه مراسم گروههای هنری لحظاتی شاد برای مدعوین فراهم آورده و با پذیرایی ناهار مراسم خاتمه یافت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .