عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان موزاییکی از اقوام، آیین ها، موسیقی، رسوم و فرهنگ های کشور ایران است

همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت های فرهنگ اقوام:

گلستان موزاییکی از اقوام، آیین ها، موسیقی، رسوم و فرهنگ های کشور ایران است

گلستان موزاییکی از اقوام، آیین ها، موسیقی، رسوم و فرهنگ های کشور ایران است

 مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت های فرهنگ اقوام گفت: استان گلستان موزاییکی از اقوام، آیین ها، موسیقی، رسوم و فرهنگ های کشور ایران است.

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان دکتر رنجبر  با اشاره به آنکه استان گلستان یکی از استان هایی است که از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است گفت: استفاده درست از این ظرفیت ها می تواند منجر به توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تعاملات فرهنگی میان اقوام مختلف باشد.

 رنجبر با اشاره به آنکه ایران به دلیل داشتن ظرفیت های غنی زیستی، تاریخی ، قومی و فرهنگی به عنوان یک مقصد گردشگری در دنیا معرفی شده است و استان گلستان نیز از تمامی این مواهب برخوردار می باشد افزود: این ظرفیت ها برای کشور و استان گلستان در حوزه گردشگری مزیتی رقابتی و بی همتا بوده که با برنامه ریزی و رویکرد صحیح می توان از آن در حوزه توسعه پایدار گردشگری بهره برد.

 مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش سازمان در پایان ابراز امیدواری کرد: در دولت تدبیر و امید برجام نقش بسزایی در ورود گردشگر خارجی به کشور داشته و استان گلستان باید از این فرصت ایجاد شده استفاده نماید.

 همایش علمی بین المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیت های فرهنگی اقوام که پیش از ظهر امروز با حضور مهندس پیش قدم ریس سازمان برنامه بودجه استان ، مهندس کریمی مدیر کل میراث فرهنگی استان ، دکتر نجفی نژاد رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دکتر معیری دبیر این همایش و معاونت پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی استان و جمعی از مسوولین در سالن خلیج فارس پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان برگزار شد.

 گلستان موزاییکی از اقوام، آیین ها، موسیقی، رسوم و فرهنگ های کشور ایران است

 

گلستان موزاییکی از اقوام، آیین ها، موسیقی، رسوم و فرهنگ های کشور ایران است


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .