عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت 688 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه تولید گلستان در سالجاری

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان :

پرداخت 688 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه تولید گلستان در سالجاری

پرداخت 688 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه تولید گلستان در سالجاری

 رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان در سی و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید گلستان گفت : از ابتدای سالجاری تا کنون 688 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه تولید استان گلستان پرداخت شده است .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان در سی و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولیداستان که با حضور استاندار گلستان و در محل دفتر ایشان برگزار گردید ،گفت :از ابتدای سال 95 تاکنون در مجموع 625 واحد و طرح صنعتی و تولیدی گلستان 688 میلیارد تومان تسهیلات دریافت نموده اند.

قوانلو افزود :ازاین میزان ،372 طرح و واحد مبلغ 439 میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید و 253 واحد نیز مبلغ 249 میلیارد تومان تسهیلات از محل سایر منابع بانکی دریافت کرده اند.

به گفته وی ، با توجه به هدف ابتدایی طرح رونق تولید که پرداخت مبلغ 16000 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه تولید کشور بوده است ، هم اکنون 15900 میلیارد تومان تسهیلات از محل اجرای این طرح به بخش تولید در سطح کشور پرداخت شده که تقریبا این هدف محقق شده است ، و امروز رونق در بخش تولید بوضوح قابل ملاحظه است .

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان ،  رتبه استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید را ششم کشور اعلام نمود و از بانکهای استان خواست تا روند قابل قبول و موفق خود در پرداخت تسهیلات رونق تولید را ادامه دهند .

قوانلو همچنین با اشاره به عملکرد بانکهای استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید ، گفت : بانک های ملی تا کنون با پرداخت 163 میلیارد تومان ، کشاورزی 96 میلیارد تومان و صادرات 51 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بانک های پیشرو  در پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان بوده اند .

وی گفت : از 372 واحد دریافت کننده تسهیلات رونق تولید در گلستان ، تا کنون 136 واحد آن مورد بازدید گروههای نظارتی استان قرار گرفته اند که بر اساس نتایج این بازدیدها از این محل تعداد 1269 نفر اشتغال جدید که 1049 نفر آن بیمه شده و مابقی غیر بیمه ای هستند ، ایجاد شده و از 136 واحد بازدید شده 65 واحد افزایش ظرفیت تولید داشته اند .

گفتنی است در سی و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید گلستان ، مشکلات 7 واحد تولیدی خاوردشت ، تخته فشرده شهید باهنر ، زرین نخ شمال ، قصر سیمین ، اترک قابوس گنبد ، لعل سقف هیرکان و پنجره عایق بررسی وتصمیمات لازم در خصوص رفع معظلات آنها اخذ گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 717
  • کد خبر : 31206