عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان، میزبان دبیران شورای پژوهش و فناوری استانهای منطقه یک کشور


گلستان، میزبان دبیران شورای پژوهش و فناوری استانهای منطقه یک کشور

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: نشست هم اندیشی دبیران شورای پژوهش و فناوری استانهای منطقه یک کشور در گلستان برگزار می شود.

بهمن طیبی در گفتگو با روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان اظهار داشت: نشست هم اندیشی دبیران شورای پژوهش و فناوری استانهای منطقه یک کشور با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش، محمدرضا فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی، معاونین مرکز و دبیران شورای پژوهش و فناوری استان های تهران، البرز، قم، سمنان، قزوین، مازندران و گلستان در گرگان برگزار می شود.

بر این اساس در این هم اندیشی اقدامات و راهکارهای توسعه فعالیتهای پژوهشی حوزه ورزش و جوانان با حضور دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه یک کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

جلسه شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان به منظور گفتگو در خصوص فعالیتها و اقدامات پژوهشی اداره کل با حضور اعضای شورای پژوهش و فناوری و مسئولین مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این سفر می باشد.

همچنین دو سمینار علمی تخصصی در حوزه ورزش و جوانان با شرکت مدیران و کارشناسان حوزه ورزش و جوانان، هیات های ورزشی، سمن های جوانان، صاحبنظران و مخاطبان و علاقه مندان استانی در این سفر پیش بینی و برگزار می شود.

این نشست هم اندیشی در روزهای شنبه 21 اسفند ماه با حضور اعضای شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان گلستان با رئیس و معاونین مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی در ساعت 9:30 صبح برگزار می گردد.

دوره آموزشی "آشنایی با آسیب های اجتماعی جوانان و نوجوانان " ساعت 14 با مدرسی دکتر حسن کلاشلو ویژه مدیران سمن ها ،کارشناسان جوانان و رابطین جوانان دستگاه های اجرایی و...

و دوره آموزشی "استعداد یابی ورزشی" در ساعت 14 با مدرسی دکتر شهرام فرج زاده ویژه مدیران، کارشناسان ،کادرهای هیات های ورزشی ،مربیان ممتاز و برجسته استان و...

یکشنبه 22 اسفند ماه نشست علمی- پژوهشی دبیران شوراهای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای منطقه یک کشور در ساعت 9 صبح با حضور دکتر احمدی معاون محترم فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت و رئیس و معاونین مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی برگزار می گردد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .