عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه های آموزشی معلمان رابط طرح داناب برگزار شد


کارگاه های آموزشی معلمان رابط طرح داناب برگزار شد

کارگاه های آموزشی معلمان رابط طرح داناب برگزار شد

کارگاه های آموزشی معلمان رابط طرح داناب در شهرستان های، گرگان،کردکوی، بندرگز، بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، گنبد، کلاله، مینودشت، گالیکش، آزادشهر و رامیان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان، از نظام های مهم طرح دانش آموزی نجات آب (داناب)، نظام آموزشی است که در این نظام، معلمان رابط، آموزش های لازم را فرا می گیرند و سپس آموزش ها را به  دانش آموزان خود منتقل می کنند.
در نظام آموزشی علاوه بر برگزاری کارگاه ها، کتاب داناب در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و در این طرح 71 هزار و 500 دانش آموز از 635 مدرسه آموزش های لازم را در زمینه آب فرا می گیرند.
در کارگاه های که تاکنون برای معلمان برگزار شد، مهندس رجایی کارشناس طرح داناب مطالبی پیرامون گزارشی از سازمان های مختلف بین المللی در مورد بحران آب، پتانسیل ها و محدودیت های منابع آبی کشور و استان، و برنامه هایی که در طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در سال تحصیلی جاری انجام گیرد را عنوان نمود.
گفتنی است، برگزاری جلسات توجیهی با مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها، برگزاری کارگاه های آموزشی برای معلمان رابط، بازدید دانش آموزان از سد ها و تاسیسات آبی در گلستان، آموزش والدین دانش آموزان در جلسات آموزش خانواده ها در مدارس مجری طرح و آموزش معلمان و دانش آموزان هنرستان های کشاورزی (مقطع متوسطه دوم) از جمله برنامه های طرح دانش آموزی داناب در سال جاری است.

کارگاه های آموزشی معلمان رابط طرح داناب برگزار شد

 

کارگاه های آموزشی معلمان رابط طرح داناب برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .