عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 450معلول کم توان ذهنی درمراکز بهزیستی نگهداری می شوند

مدیرکل بهزیستی استان:

450معلول کم توان ذهنی درمراکز بهزیستی نگهداری می شوند

مدیرکل بهزیستی استان باحضور درمرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی معلولان ذهنی دختر بالای 14سال«حضرت زینب» شهرستان آزادشهر، با معلولان ، مسئولین وپرسنل این مرکز شبانه روزی دیدار نمودو ضمن بازدید ازقسمتهای مختلف این مرکز با با مددجویان وپرسنل آن گفتگو کرد.

 دراین دیدار صمیمانه مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدیدوآرزوی سالی پر برکت همراه با تلاش وموفقیت برای مربیان وپرسنل زحمتکش این مرکز ، مسائل ومشکلات آنان را ازنزدیک مورد بررسی قرارداد .

 دکتر غفاری با بیان اینکه یکی از گروههای هدف این سازمان مددجویان واحد توانبخشی و به خصوص معلولین ذهنی می باشند گفت درحال حاضر 9مرکز توانبخشی ومراقبتی شبانه روزی معلولان ذهنی در استان گلستان وجود دارد که با پذیرش 450 معلول ذهنی زیر 14 سال و بالای 14 سال دختر و پسر در شهرستانهای گرگان ، گنبد و آزادشهر فعالیت می نمایند .

 گفتنی است :مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی معلولان ذهنی دختران بالای 14 سال حضرت زینب آزادشهر با ظرفیت اسمی 50 نفر از سال 1378 فعالیت خود را آغاز نموده و مددجویان این مراکز از خدمات نگهداری،مراقبتی،پزشکی وتوانبخشی و..بهرمندهستند.

450معلول کم توان ذهنی درمراکز بهزیستی نگهداری می شوند

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 2150
  • کد خبر : 32356

{frage}

{votebody} - 0 (0%)
0%