عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهداران گلستانی بر نهادینه سازی فرهنگ ایمنی راه ها تاکید کردند

با حضور در نماز جمعه:

راهداران گلستانی بر نهادینه سازی فرهنگ ایمنی راه ها تاکید کردند

راهداران گلستانی بر نهادینه سازی فرهنگ ایمنی راه ها تاکید کردند

همزمان با سومین روز از دهه ایمنی راه ها که با عنوان آموزه های دینی و ایمنی نامگذاری شده است، راهداران گلستانی همچون گذشته با حضور در فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر گلستان، بر ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایمنی در راه ها از سوی همگان تاکید کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مدیرکل، معاونت ها، کارکنان و راهداران این اداره کل با به تن داشتن لباس راهداری، خواستار توجه بيشتر كليه هم استاني ها به مقوله ايمني در راه ها و مسووليت هاي افراد در اين زمينه شدند.

به منظور کاهش تصادفات و سوانح رانندگی و آگاهی بخشی کاربران جاده ها به مقوله ایمن سازی و اجرای مقرارت و قوانین رانندگی از 14 الی 25 آبان ماه به عنوان ' دهه ایمنی راه ها و مسوولیت های ما 'از سوی کمیسیون ایمنی راه های کشور نامگذاری شده است.

روزهای دهه ایمنی راه ها و مسوولیت های ما با عناوینی از جمله فرهنگ عمومی و ایمنی ، امداد و نجات در راه ، آموزه های دینی و ایمنی، سفر سالم با وسایل حمل و نقل عمومی، راه و خودرو ایمن ، دانش آموزان و ایمنی ، مشارکت مدنی ، عابران پیاده و ایمنی ، موتور سیکلت سواری ایمن ، خانواده و ایمنی ، بهداشت جسم و روان و ایمنی و یادمان قربانیان سوانح رانندگی نام گذاری شده است.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .