عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبلیغات حاشیه راه ها به ارتقای ایمنی آنها کمک می کند

مدیرکل سرمایه گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

تبلیغات حاشیه راه ها به ارتقای ایمنی آنها کمک می کند

تبلیغات حاشیه راه ها به ارتقای ایمنی آنها کمک می کند

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری، نظارت و بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، شناسایی و استفاده  صحیح و اصولی از ظرفیت های  تبلیغاتی حاشیه راه ها را در ارتقای ایمنی آنها بسیار موثر دانست.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان،  "بابک طالبی" به اتفاق هیات همراه در نشست شورای راهداری و حمل و نقل استان در سالن اجتماعات این اداره کل گفت: سازماندهی و نصب قانونمند تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راه ها موجب حذف تابلوهای غیرمجاز و ایمن سازی آنها می شود.

طالبی، منظرآرایی و درآمدزایی را از مزایای دیگر تبلیغات حاشیه راه ها می داند و می گوید: به دلیل تردد گسترده و ترانزیتی در محورهای ارتباطی گلستان، این کار جذابیت های لازم را برای صادارت کالا هم، فراهم می کند.

وی اظهار داشت که طرح و آیین نامه های اجرایی نصب تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه راه ها نیز، در سازمان راهداری به تصویب رسیده و به استان ها ابلاغ شده است.

"مهدی میقانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم بر این مساله صحه گذاشت و گفت که برای بهره مندی از مزایای این ظرفیت و بویژه ارتقای ایمنی راه ها که هدف اصلی سازمان است، تلاش خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .