عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره «نشاط و امید جوانان» در گلستان برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان:

جشنواره «نشاط و امید جوانان» در گلستان برگزار می شود

 مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: جشنواره نشاط و امید جوانان گلستان، هجدهم اردیبهشت ماه برگزار و از جوانان برتر گلستانی تجلیل می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان بهمن طیبی اظهار داشت: این جشنواره ویژه سنین 14 تا 29 سال بوده و جوان باوری، جوان ‌گرایی و جوان ‌اندیشی نیز جزء مهمترین اهداف برگزاری آن است.

وی افزود: این جشنواره همزمان با ایام مبارک شعبانیه و هفته جوان و با تجلیل از جوانان برتر گلستانی در 18 اردیبهشت ماه خواهد بود .برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای شناسایی توانمندی‌ های جوانان استان گلستان در تمامی عرصه ها از جمله ورزش و استفاده بهینه از آنهاست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان بیان کرد: نسل جوان این استان ظرفیت ‌های ورزشی قابل توجهی در رشته ‌های مختلف دارد.
طیبی عنوان کرد که جوانان ورزشکار استان گلستان تاکنون به نحو مطلوب قابلیت های خود را در سطوح مختلف به نمایش گذاشته ‌اند.
وی ابراز داشت: این در حالی است که آقایان و بانوان ورزشکار گلستانی توانسته‌ اند در رقابت های مختلف ملی و یا بین ‌المللی به نحو احسن درخشیده و برای استان افتخارآفرینی کرده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت که باید با شناسایی و پرورش استعدادهای جوانان این استان به توسعه روز افزون استان در عرصه های مختلف از جمله ورزش کمک کرد.
طیبی اظهار داشت: چنانچه ورزشکاران استان گلستان بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند شاهد تحول چشمگیر در حوزه ورزش این استان خواهیم بود.
وی افزود که نقش جوانان در توسعه فرهنگی و کاهش معضلات مختلف جامعه از جمله آسیب‌ های اجتماعی کلیدی و محوری است.
در صورتی که ظرفیت‌ های مهم جوانان در حوزه‌ های مختلف به نحو مطلوب به کار گرفته شود در پیشگیری از گسترش انواع آسیب‌ های اجتماعی در این استان موثر است.
ایشان در خاتمه از افتتاح و بهره‌برداری خانه تخصصی جوانان به منظور انسجام در فعالیت‌های سمن ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
شایان ذکر است این جشنواره در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .