عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مسابقات فوتسال مددجویان بهزیستی به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان


برگزاری مسابقات فوتسال مددجویان بهزیستی به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان

برگزاری مسابقات فوتسال مددجویان بهزیستی به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان

 مسابقات فوتسال مددجویان بهزیستی سراسراستان گرامیداشت ماه مبارک رمضان با حضور شش تیم از گروه مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با هدف ایجاد حس مشارکت و افزایش روحیه هم افزایی برگزار شد با حمایت کامل معاونت پیشگیری بهزیستی استان همراه بود، که نسبت به دیگر مسابقات فوتسال تفاوت بسیار ویژه ایی داشت، وآن : شرکت کمپ های ترک اعتیاد دراین مسابقات بودکه نشان دهنده  ی حضور پرنشاط مددجویان و  بیانگر تلاش برای رهایی از بند اعتیاد بود.

این مسابقات در قالب دو گروه با حضور تیم هایی از شهرستان های بندر ترکمن ، گرگان ، کردکوی و گنبد با حضور کوبل داور رسمی هیات فوتبال شهرستان گرگان برگزار شد ودرنهایت  تیم« آوای رهایی گنبد» مقام اول، تیم« نوید رهایی گرگان»مقام دوم وتیم« ندای امید گرگان» مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در مراسم پایانی این مسابقات که با حضور معاونت پیشگیری و معاونت پشتیبانی برگزارشد،از تیم های حائز کسب مقام با اهدا جوایز نقدی و جام قهرمانی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است: از نکات قابل توجه این مسابقات می توان به حس و عواطف مشترک و احساسات بیماران بهبود یافته که از نقاط مختلف جغرافیای استان در این دوره از مسابقات حضور داشتند اشاره داشت .

 

برگزاری مسابقات فوتسال مددجویان بهزیستی به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 747
  • کد خبر : 34433