عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان در تیر ماه


برگزاری مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان در تیر ماه

برگزاری مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان در تیر ماه

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت : مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان تیر ماه برگزار می گردد .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو در نخستین جلسه کمیته برگزاری مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان که با حضور کلیه اعضا در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید، گفت: مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن استان گلستان و تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی، معدنی و صادراتی امسال نیز همچون سنوات گذشته در تیر ماه برگزار می گردد .

به گفته وی ، همچنین تجلیل از شرکت های دانش بنیان، بانک هایی که بیشترین همکاری را در طرح رونق تولید با واحدهای تولیدی استان داشته اند و واحدهای تولیدی موفق از جمله برنامه های مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن امسال خواهد بود.

قوانلو با قدردانی از کلیه تلاشگران عرصه تولید کشور گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال مزین شده است، مسئولیت مضاعفی بر عهده فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت قرار داده شده و ما با تجلیل از نمونه های این بخش ، می خواهیم انگیزه مضاعفی به تلاشگران و دست اندرکاران این بخش بدهیم .

گفتنی است، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ، برگزاری نشست خبری و برگزاری تور صنعتی اقشار مختلف جامعه در آستانه روز ملی صنعت و معدن مهمترین برنامه هایی است که در ایام مذکور برگزار خواهد شد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 555
  • کد خبر : 34706