عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور برگزار می شود


سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور برگزار می شود

 سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور، شهریور ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود.

رییس شورای سیاستگذاری سی و دومین جشنوراه سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در این خصوص گفت: این جشنواره در بخش آوایی در 9 رشته، در بخش معارف در 8 گرایش، در بخش پژوهشی در 3 موضوه، در بخش ادبی در3 موضوع، در بخش هنری در 10 موضوع و در بخش فناوری در 2 موضوع اجرا می شود.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان  ادامه داد: دبیرخانه جشنواره در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فعال شده و دانشجویان تا پایان خرداد ماه جاری فرضت دارند آثار خود را به نشانی گرگان، میدان بسیج، پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارسال نمایند.

دکتر نجفی نژاد خاطرنشان ساخت: تا کنون بیش از 400 اثر در بخش های مختلف از دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به دبیرخانه  این جشنواره ارسال شده است که داوری این آثار در تیرماه انجام خواهد شد.

گفتنی است: پیش از این دکتر سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکتر علی نجفی نژاد رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری سی و دومین جشنوراه سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور، منصوب کرده بود.

همچنین اولين جلسه كميته برنامه ريزي سی و دومین جشنواره مسابقات سراسري قرآن و عترت دانشجويي با حضور ريیس دانشگاه، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و اعضاي حقوقي كميته، برگزار شد که از مصوبات اين جلسه مي توان به، تعيين زمان برگزاري جشنواره، آيين افتتاحيه و اختتاميه و محل اسكان متقاضيان اشاره كرد.

شایان ذکر است: دومين جلسه این کمیته، شنبه ٢٧ خرداد ماه جاری برگزار می شود.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .