عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد مدير كل راه آهن شمال شرق۲ از عمليات اجرايي خط عريض


بازديد مدير كل راه آهن شمال شرق۲ از عمليات اجرايي خط عريض

 

 مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ به همراه معاون و كارشناسان در ايستگاه و پايانه اينچه برون استان گلستان حضور بهم رسانده و از روند اجرايي ورود خط عريض و توسعه ايستگاه و بندر خشك اينچه برون بازديدنمودند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، محمدرضا قرباني در اين بازديد گفت : با احداث خط عريض و سكوي تخليه از اين حوزه و بارگيري در ايستگاه اينچه برون در سال جاري شاهد فعاليت بيش‌ازپيش اين پايانه و تبديل آن به پايانه صادرات و حمل و نقل با حجم بالا باشيم.

وي ادامه داد :در راستاي برنامه هاي صادرات محوروعمليات اجرايي خط عريض  و متصل شدن ايران به شبكه هاي كشور هاي شمالي مي‌توانيم كالاهاي توليدي كشور را از طريق اين حوزه وخطوط  راه‌آهن باكميت بالاو بيشتر و ارزان‌تر صادرو شركتهاي تجاري و بازرگانان نيز براحتي و با هزينه هاي كمتر محمولات خود را صادر و در حوزه حمل و نقل ريل فعال تر ظاهر شوند. 

وي اضافه كرد : وجود كريدور و خطوط ريلي مناسب در حوزه شمال استان گلستان و ايجاد بندر خشك در آينده اي نزديك باعت ورود هيات هاي تجاري كشورهاي همچون روسيه – قزاقستان و تركمنستان و آسياي ميانه به كشور خواهد شد .
مهندس قرباني ادامه داد : در حال حاضر با توجه به وجود زيرساخهاي ريلي مناسب بستر و شرايط براي تجار و بازرگانان ايران اسلامي به منظور انجام فعاليت هاي صادرات محور و ترانزيت و واردات در چارچوب قانون و مد نظر قرار دادن اقتصاد مقاومتي فراهم مي باشدكه با عمل به اين امر و اجراي صحيح قانون ، ما به اهداف تعيين شده در راستاي تحقق سياست هاي اقتصادي راه آهن جمهوري اسلامي ايران خواهيم رسيد.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 671
  • کد خبر : 35053