عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ادارات گلستان متعهد به استانداردسازی مصرف انرژی شدند


ادارات گلستان متعهد به استانداردسازی مصرف انرژی شدند

ادارات گلستان متعهد به استانداردسازی مصرف انرژی شدند

مدیرکل استاندارد گلستان در نشست با کارکنان، خواستار حساسیت در مصرف  انرژی شد.

محمود فرمانی در جلسه عمومی خود با کارکنان در آغاز فصل دوم سال، اذغان داشت: دستگاه های اجرایی استان بنا به میثاق نامه ای که شرکت توزیع نیروی برق استان تنظیم و در جلسه شورای برنامه ریزی استان مطرح نموده است، متعهد به کاهش مصرف انرژی در سال جاری شده اند.

دبیر شورای استاندارد گلستان با یادآوری این نکته که در سال 95 با تاکید بر مصرف بهینه انرژی در اداره کل استاندارد گلستان، موفق به کاهش 20 درصدی مصرف برق در مردادماه نسبت به تیرماه شدیم؛ خاطرنشان کرد: این در حالی است که در مردادماه با افزایش دمای هوا از سویی و نیز افزایش مصرف انرژی به دلیل بالا رفتن حجم کار همکاران مواجه بودیم.

فرمانی با یادآوری این موضوع بیان کرد این تجربه به ما نشان داد که همیشه امکان مصرف بهتر و عادلانه تر منابع وجود دارد و افزود: با توجه به تعهد تمام ادارات استانی به کاهش مصرف انرژی برای جلوگیری از قطعی برق، مشارکت همه کارکنان دستگاه های اجرایی برای بهینه سازی مصرف، ضروری و غیرقابل اجتناب است.

وی از همکاران خود خواستار حساسیت و دقت نظر در مصرف تمامی منابع در دسترس نظیر کاغذ، سوخت، آب، انرژی و ... شد و آن را از مصادیق مسلم مسئولیت اجتماعی و نیز تعهدات دینی  و اخلاقی دانست.

این جلسه با هدف هماهنگی بیشتر و هم اندیشی در پیشبرد برنامه های اداره کل استاندارد گلستان در آغاز فصل دوم سال برگزار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .