عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد 23 درصدی سرانه ایتام گلستان در شش ماهه نخست سال


رشد 23 درصدی سرانه ایتام گلستان در شش ماهه نخست سال

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گلستان از افزایش 23 درصدی سرانه ایتام گلستان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، ابراهیم باغبانی اظهار داشت: طرح اکرام ایتام به منظور جذب حامی برای ایتام و تفقد و دلجویی از آنها سال هاست که در این نهاد اجرایی شده و مورد استقبال خوب خیرین و حامیان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در دین اسلام در خصوص ایتام و رسیدگی به آنها توجه ویژه ای شده است، افزود: شاید یکی از دلایلی که در این طرح به موفقیت ها و پیشرفت های خوبی دست یافته ایم ثمرات اعجاز گونه یتیم نوازی در زندگی افراد است.

باغبانی گفت: با برعهده گرفتن سرپرستی ایتام بیش از آنکه بخواهیم به یتیمی کمک کرده باشیم به خودمان کمک کرده ایم و در روایتی از امام صادق(علیه‌السلام) است که هر کس بخواهد مشمول رحمت خداوند گردد و وارد بهشت شود... باید نسبت به یتیمان دلسوز و مهربان باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه شاهد افزایش روز افزون کمک های حامیان به ایتام هستیم ابراز داشت: در  شش ماهه نخست سال  گذشته سرانه ایتام گلستان 51هزار تومان بوده که این  با  تلاش های انجام شده در مدت مشابه سال جاری این رقم به 63 هزار تومان رسیده و از افزایش 23 درصدی برخوردار است. 

وی متذکر شد: در حال حاضر 17 هزار و 346 حامی سرپرستی 6 هزار و 826 یتیم استان گلستان را برعهده دارند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کمیته امداد امام خمینی (ره)
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : محابد
  • بازدید : 1011
  • کد خبر : 3531