عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل از روابط عمومی های برتر ادارت ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان گلستان


تجلیل از روابط عمومی های برتر ادارت ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان گلستان

 در همایش روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیات های ورزشی استان گلستان از روابط عمومی های برتر استانی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان ، همایش روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیات های ورزشی استان در روز دوشنبه 19 تیر ماه با حضور ام کلثوم ساوری مسئول روابط عمومی اداره کل و کارشناسان و مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها ، هیئت های ورزشی گلستان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در ابتدای این همایش ساوری ضمن خیر مقدم، گزارشی از عملکرد روابط عمومی اداره کل و وضعیت روابط عمومی ادارات شهرستان ها، هیئت های ورزشی و سمن ها به حاضرین ارائه داد.
ساوری گفت: روابط عمومی از ارکان مهم هر سازمان است ، روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد. روابط عمومی هدف و چگونگی کلید برنامه ها را ترسیم می کند. روابط عمومی مشاوری امین در تمامی دستگاه ها و مانند شیشه ای است که از هر طرف آن همه چیز زیبا دیده می شود.
وی با اشاره به لزوم اعتماد به روابط عمومی ها اظهار کرد: در واقع روابط عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با ان سر و کار دارند.امیدواریم روابط عمومی های ورزش و جوانان استان گلستان با شناخت صحیح و درک کامل از جایگاه و اثرگذاری خود به رشد و توسعه ی استان و رسیدن به اهداف ورزش و جوانان بیش از گذشته کمک کنند.
در این همایش از علی روشن شمال از ورزش و جوانان شهرستان ترکمن ،احمد آبروش از ورزش و جوانان شهرستان گنبد ،سمیه مزرعه از ورزش و جوانان شهرستان علی آباد کتول ، ریحانه خاندوزی از ورزش و جوانان بخش خان ببین و احسان عامری از هیات ورزش های همگانی بعنوان مسئولین روابط عمومی های برتر تجلیل به عمل آمد.
در خاتمه تعدادی از مسئولان روابط عمومی ادارت ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی به بیان پیشنهادات، مشکلات و انتظارات خود در این حوزه پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .