عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حدود 27 هزارتن آسفالت در سطح راه های استان پخش شد

معاون راهداری گلستان:

حدود 27 هزارتن آسفالت در سطح راه های استان پخش شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: در سه ماهه اول سال 96حدود 27 هزارتن آسفالت گرم در سطح 30 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی استان پخش شده است.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "عادل مصدقی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل، گفت: از این میزان آسفالت،  16 هزارتن  برای روکش آسفالت 20 کیلومتر از راه هایی همچون سه راهی یساقی، محور بندرترکمن- آق قلا و محور گرگان- شاهرود(توسکستان)  استفاده شد.

به گفته وی، همچنین 3800 تن  برای لکه گیری هندسی حدود 30 هزار مترمربع از محورهای جنگل گلستان به گالیکش، محور آزادشهر-خوش ییلاق، محور بندرترکمن- آق قلا، سه راهی یساقی-بندرترکمن و 6800 تن برای آسفالت رگلاژی و هموارسازی نقاط مضمحل و دارای ترک 18 کیلومتر از محورهای بندرترکمن به بندرگز، محور گرگان- شاهرود(توسکستان)، محور بندرترکمن- آق قلا و محور گنبد- اینچه برون به کار رفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، اعتبار هزینه شده برای این عملیات را 29 میلیارد و 760 میلیون ریال و از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بیان کرد.

مصدقی افزود که حفظ و حراست از سرمایه گذاری های کلان گذشته، تسهیل در عبور و مرور کاربران جاده ای، کاهش زمان سفر و کاهش هزینه ها و کاهش استهلاک وسایل نقلیه و افزایش طول عمر جاده های استان، هدف از اجرای این عملیات بوده است.

وی با بیان اینکه کارگاههای پیمانکاران آسفالت هم اکنون در چند محور استان فعال هستند، اضافه کرد: اجرای این عملیات تا پایان سال جاری و به طور مداوم در سایر محورهای استان ادامه دارد.

طول راه های استحفاظی استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .