عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هم اندیشی بانوان و مدیر کل شیلات استان


جلسه هم اندیشی بانوان و مدیر کل شیلات استان

جلسه هم اندیشی بانوان و مدیر کل شیلات استان

مشاور امور بانوان اداره کل شیلات استان گفت: جلسه هم اندیشی پیرامون مسائل بانوان شاغل در اداره کل شیلات استان، با حضور مدیر کل این اداره برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، رابعه ضیایی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این جلسه مطرح نمودن بعضی از مشکلات و مسائل حوزه بانوان همکار  بوده است که خوشبختانه با تدبیر مدیرکل در جهت مرتفع نمودن این مسائل حرکت خواهیم نمود.
وی با اشاره به ایجاد روحیه شادابی و نشاط بانوان شاغل و تاثیر آن در محل کار خود بیان داشت: برگزاری اردوهای تفریحی و دوره های آموزشی مختلف و توانمند سازی نیروها در جهت کسب مهارت های مختلف می تواند از به وجود آمدن محیط ناکارآمد و راکد جلوگیری کند و جامعه اداری را به سمت پویایی و شکوفایی پیش ببرد.
مشاور امور بانوان اداره کل شیلات استان در پایان درخصوص برگزاری برنامه های مختلف این واحد گفت: تاکنون برنامه های فرهنگی، اجتماعی و  ورزشی مختلفی از سوی واحد امور بانوان اداره کل شیلات استان برگزار شده است که می توان به برگزاری جشنها با توجه به اعیاد مختلف، برگزاری اردوهای تفریحی، تشکیل تیم والیبال اداره کل شیلات استان، تقدیر از بانوان توانمند، دیدار با مادران و همسران شهدا، برگزاری کارگاه آموزشی شیوه زندگی، برگزاری دوره های آموزشی طبخ آبزیان، برپایی نشست های مختلف مدیر کل و بانوان شاغل در شیلات و ... اشاره کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 726
  • کد خبر : 36403