عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان موفق به کسب رتبه برتر کشوری جشنواره شهید رجایی شد


بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان موفق به کسب رتبه برتر کشوری جشنواره شهید رجایی شد

 بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به عنوان واحد استانی برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره کشوری شهید رجایی شناخته شد.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، یکشنبه 5 مرداد 96 در آیین بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و مقام عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران از علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به عنوان مدیرکل واحد استانی برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی ، تجلیل و قدردانی کرد.
لازم بذکر است از علی رضایی ، محمد رضا مهری ، ناهید سهرابی و سمانه رضایی بعنوان کارمندان نمونه در این مراسم تجلیل شد.
متن لوح تجلیل به شرح ذیل است.
جناب آقای علی اصغر فاضلی  
مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
سلام علیکم 
هفته دولت یادآور همت و خدمت دولت‌مردان بزرگ ایران اسلامی " شهیدان رجائی و باهنر" و مرام آسمانی و حرکت متعالی‌شان در راه خشنودی باری تعالی است که نهضتی از خدمت صادقانه و عدالت محور را رقم میزند. این جریان اعتقادی که خدمت را فرازی از عبادت بر می‌شمارد سراج هدایت مسئولین و الگوی عینی از سلوک معصومین در خدمت‌گزاری به مردم است.
در این راستا همزمان با هفته دولت ضمن گرامیداشت این ایام، انتخاب آن واحد استانی را که با مدیریت و درایت جنابعالی به عنوان واحد استانی برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفته است تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امید آنکه همواره در خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ارزشمند جهاد، ایثار و شهادت موفق و موید باشید و پیروی راه شهیدان به ویژه شهدای دولت‌ مرد ایران اسلامی تا تحقق دولت کریمه حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ادامه یابد.
سید محمدعلی شهیدی

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .