عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 16 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور و کنترل سرعت همزمان با هفته دولت در استان افتتاح شد

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

16 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور و کنترل سرعت همزمان با هفته دولت در استان افتتاح شد

 

 معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری 16 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور و کنترل سرعت همزمان با هفته دولت و با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در استان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "سید علی حسینی" در مراسم بهره برداری متمرکز از این سامانه ها در مرکز مدیریت راه های استان، گفت: این سامانه ها در 16 محور بزرگراهی، شریانی و اصلی استان از کردکوی تا جنگل گلستان نصب و راه اندازی شده اند.

وی، هزینه صرف شده برای بهره برداری از این سامانه ها را حدود 25 میلیارد ریال و از محل منابع ملی اداره کل بیان کرد و افزود: با راه اندازی این سامانه ها، تعداد سامانه های کنترل سرعت و ثبت تخلفات عبور و مرور در استان به 20 سامانه رسیده است.

به گفته حسینی، این دوربین ها از طریق اتصال با شبکه ثبت تخلفات عبور و مرور کشور و از طریق ارتباطات رادیویی و اینترنتی، داده ها را به مرکز منتقل می کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهارکرد: طبق بررسی های آماری بعمل آمده از دوربین های ثبت تخلف کشور در سال گذشته، تقریبا حدود 20 درصد از میزان تصادفات و تلفات جاده ای در نقاط یا محورهایی که این دوربین ها نصب شده اند، کاهش یافته است.

حسینی، این سامانه ها را یکی از بهترین ابزارها جهت افزایش ایمنی جاده ها بیان کرد و گفت: در سال جاری نیز، برای سومین سال پیاپی، پیگیر انعقاد قراردادهایی برای اجرای بخش دیگری از این پروژه در 8 محور اصلی دیگر استان هستیم.

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .