عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی صنایع چوب در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرترکمن

به مناسبت هفته دولت افتتاح شد :

کارگاه آموزشی صنایع چوب در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرترکمن

کارگاه آموزشی صنایع چوب در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرترکمن

 به مناسبت هفته دولت و در سال اقتصاد مقاومتی-تولید ،اشتغال باحضور مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ، فرماندار و روسای ادارات شهرستان بندرترکمن کارگاه آموزش صنایع چوب در مرکز آموزش فنی وحرفه ای این شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان ترکمن حسینی طلب مدیر کل در این افتتاحیه گفت: این کارگاه باهدف ایجاد فرصت شغلی برای افراد کارجو و تنوع بخشیدن به دوره های مهارتی صورت پذیرفته و امیدوارم مردم شهرستان بندرترکمن این فرصت را مقتنم شمرده و با حضور در مراکز آموزش فنی و حرفه ای مهارت های مناسب نیاز شهرستان خودرا آموزش ببینند تا بتوانند برای خود ایجاد اشتغال نمایند.
در ادامه فیروزی فرماندار شهرستان بندرترکمن ضمن اظهارخرسندی از ایجاد کارگاه صنایع چوب اعلام نمود : این کارگاه جزء نیازهای آموزشی منطقه ی ویژه شهرستان بوده و من امیدوارم که مردم شهرستان بتوانند از این فرصت به وجود آمده به نحو احسنت استفاده نمایند.
در خاتمه خدانظری رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرترکمن بیان نمود: در این کارگاه آموزش حرفه های متفاوت معرق کاری ، منبت کاری، کابینت سازی ، مبل سازی و .... راه اندازی خواهد شد و مردم و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از این امکان به وجود آمده استفاده و مهارتی را یاد گرفته و ایجاد شغل نمایند.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .