عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین جلسه شورای مهارت شهرستان بندرگز


برگزاری دومین جلسه شورای مهارت شهرستان بندرگز

  برگزاری دومین جلسه شورای مهارت شهرستان بندرگز

 به گزارش روابط عمومي مرکزآموزش فني وحرفه اي شهرستان بندرگز  ،دومین جلسه شورای مهارت شهرستان همزمان با جلسه کارگروه اشتغال در محل فرمانداری شهرستان بندرگز با حضور اعضای شورا  برگزار گردید .

  بنابراین گزارش طی این جلسه مسعودی ، ریاست مرکز آموزش فنی وحرفه ای  بندرگز به ارائه گزارش در راستای برنامه های شورای مهارت و وظایف و همکاری سایر دستگاههای اجرایی در راستای مهارت آموزی و طرح های کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی و مهارت آموزی در محیط کار واقعی پرداخت .
مسعودی در ادامه در خصوص برگزاری جلسات توجیهی دستگاههای اجرایی مرتبط با طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی برای واحد های زیر مجموعه در جهت تحقق تعهدات شهرستانی توضیحات کلی را بیان نمود و خواستار ارائه برش تعهدات هر دستگاه در جهت اجرای طرح فوق شد .
 میرزایی ،فرماندار  شهرستان بندرگز نیز ضمن تشریح برنامه ها برای دستگاههای اجرایی به در نظر گرفتن سه شاخص عمده با عنوان آموزش ، امید به زندگی و درآمد در مسیر اشتغال  تاکید کرد .
وی در ادامه افزود:  با توجه به برنامه ریزی و سیاست گذاری های انجام شده از سوی دولت ، دستگاههای اجرایی مکلف به اجرایی نمودن و تحقق تعهدات ابلاغ شده در حوزه اشتغال می باشند .
 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .