عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران بحران صنعت آب و برق استان گلستان برگزار شد


نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران بحران صنعت آب و برق استان گلستان برگزار شد

 به منظور ایجاد هماهنگی و هم افزایی حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت های زیرمجموعه صنعت آب و برق استان گلستان، نخستین نشست مدیران بحران و پدافند غیرعامل شورای هماهنگی استان گلستان برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "قربان غلامی" مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفا گلستان، افزود: استفاده بهینه از منابع مادی و انسانی موجود جهت پیشگیری، آمادگی و مواجهه در زمان بروز حادثه و بحران های طبیعی و انسان ساخت از اهداف تشکیل این شورا می باشد.
به گفته وی، ایجاد بستر مناسب به منظور تبادل تجربیات دستگاه های مربوطه و انسجام بخشی و ایجاد وحدت رویه مدیران بحران و پدافند غیرعامل از دیگر اهداف تشکیل این شورا می باشد.
غلامی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی مباحث مربوط به مدیریت بحران و پدافند غیرعامل تجمیع این دو کارگروه الزامی است.
رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان گلستان افزود: تهیه بانک اطلاعاتی تجهیزات و ادوات لجستیکی شرکت های صنعت آب و برق جهت استفاده و بهره برداری در مواقع بروز بحران از اولویتهای این شورا می باشد.
 در این نشست هریک از اعضاء حاضر در جلسه دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در زمینه برگزاری هرچه بهتر جلسات شورا ارائه دادند.
گفتنی است، در این نشست قربان غلامی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به مدت یک سال و نیم به سمت رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان منصوب شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 733
  • کد خبر : 37374