عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب نمره عالی توسط آزمایشگاه آب و فاضلاب علی آبادکتول در آزمون PT

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد:

کسب نمره عالی توسط آزمایشگاه آب و فاضلاب علی آبادکتول در آزمون PT

 معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از کسب نمره عالی توسط آزمایشگاه آب و فاضلاب علی آبادکتول در آزمون PT خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهیار خسروی در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: آزمون PT شامل آزمون های میکروبیولوژی آب است که آزمایشگاه امور آب منطقه علی آباد موفق به کسب نمره عالی در این آزمون شده است.
وی با اعلام این خبر گفت: آزمایشگاه آب امور آبفای منطقه علی آبادکتول در آزمونهای  PT برگزار شده توسط  شرکت پیشگامان کیفیت پاسارگاد ثبت نام نمود و پس از انجام آزمون های میکروبیولوژی آب، تمامی نتایج با درجه عالی توسط شرکت یاد شده تائید گردید که این امر موید آن است که آزمایشات بیولوژیک آب در این آزمایشگاه با دقت بالایی انجام می شود و از صحت کامل برخوردار است.
خسروی تصریح کرد: تمامی آزمایشگاه های استان بطور پیوسته از سال ۹۴ تاکنون در آزمونهای PT  میکروبی و شیمیایی که توسط شرکت های داخلی برگزار شده شرکت نموده و نتایج کسب شده در حد عالی تا قابل قبول بوده است و برای سال جاری نیز تمامی آزمایشگاه های آب و فاضلاب در سطح شهرهای تحت پوشش در آزمون یاد شده شرکت نمودند که نتایج آنها نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
معاون بهره برداری شرکت آبفا گلستان در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و دقت عمل پرسنل آزمایشگاه آب علی آبادکتول اعلام داشت  تست PT  آزمون سنجش مهارت و تخصص در آزمایش آب می باشد که بر روی یک نمونه مجهول انجام می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 530
  • کد خبر : 37749