عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 2915 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر ماه جاري شركت مي كنند

سرپرست راه و شهرسازي گلستان:

2915 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر ماه جاري شركت مي كنند

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي گلستان با بيان اينكه 2915 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان اسفندماه سال جاري شركت مي كنند، گفت: از اين تعداد 654 نفر زن و 2261  نفر مرد هستند كه در روزهاي 20 و 21 مهرماه جاري با يكديگر به رقابت مي پردازند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"حسين محبوبي" در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اداره كل افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر كشور طي روزهاي پنجشنبه 20 و جمعه21 مهرماه در دو حوزه دانشگاه منابع طبيعي پرديس(ميدان بسيج) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامي واحد گنبد برگزار مي شود.

به گفته وي، آزمون روز پنجشنبه 20 مهر ماه در دو نوبت صبح از ساعت 9 الي 12 در رشته هاي عمران(نظارت)، معماري(نظارت)، شهرسازی ، ترافیک و نقشه برداری  در بخش مهندسان و کلیه رشته های هفتگانه در بخش کاردانهای فنی ساختمان برگزار و آزمون عصر آن هم از ساعت 15 الي 17:30 در رشته هاي معماري (اجرا)، عمران(اجرا) ، مكانيك(نظارت) و برق (نظارت) برگزار مي شود.

محبوبي ادامه داد: آزمون روز جمعه 21 مهر ماه هم از ساعت 9 الي 13 در رشته هاي عمران (محاسبات)، مکانیک(طراحی) و برق(طراحی) در بخش مهندسان  و تعیین صلاحیت در بخش معماران تجربی و  همچنین آزمون طراحي معماري از ساعت 9 الي 17 برگزار خواهد شد.

 وي اضافه كرد: ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون كارت شناسايي آزمون و كارت معتبر عكس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حتي با تاييدیه ثبت نام آزمون مجاز نمي باشد.

محبوبي گفت كه داوطلبان به منظور رفع نقص در تاريخ 19 و 20 مهرماه با در دست داشتن پرينت كارت شناسايي آزمون و برگه ثبت نام و كارت شناسايي عكس دار به آدرس اعلام شده در لينك كارت ورود به جلسه، مراجعه و اقدام به رفع نقص كارت آزمون كنند.

وي، ساعات مراجعه به باجه رفع نقص را طي روزهاي چهار شنبه 19مهرو پنج شنبه 20 مهر  از ساعت 8 الي 12 و 13 الي 16 اعلام كرد.

محبوبي ، هدف از برگزاري اين دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسي در رشته های عمران، معماري، برق، مكانيك و نقشه برداري در پايه 3 برای مهندسین و پروانه اشتغال بکار در رشته های هفتگانه  برای کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی  بيان كرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .