عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی در نظام اداری در سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان


برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی در نظام اداری در سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان

برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی در نظام اداری در سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری دوره آموزشی منشور حقوق شهروندی در نظام اداری در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی مقصودلو گفت: با تاکید وزارت صنعت، معدن و تجارت و استانداری گلستان و مطابق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور ، در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی ابلاغی از سوی ریاست محترم جمهور و حقوق اساسی ملت ایران و بمنظور آشنایی و ارتقاء سطح آگاهی و شناخت کارکنان و مدیران به حقوق شهروندی و نیز افزایش تعهد و التزام مسئولان و کارگزاران دولت نسبت به صیانت از حقوق شهروندی همه آحاد مردم در نظام اداری بطور خاص دوره آموزشی حقوق شهروندی در نظام اداری بعنوان یکی از دوره های مصوب سال 1396 وزارت صنعت ، معدن وتجارت با حضور کارکنان سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان برگزار گردید .
به گفته وی این دوره آموزشی که در زمره آموزش های عمومی مصوب کارکنان دولت تلقی می شود بمدت 8 ساعت در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر شهرستان گرگان برگزار گردید .
مقصودلو افزود : در این دوره آموزشی که در دو نوبت برگزار گردید ، کلیه کارکنان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان حضور داشتند .
وی افزود : در همین راستا ، پیش تر دوره آموزشی منشور حقوق شهروندی نیز با حضور کلیه کارکنان سازمان در همین مکان برگزار گردیده بود .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 656
  • کد خبر : 38190