عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تداوم ایمن سازی مدارس حاشیه راههای استان گلستان در سال جاری


تداوم ایمن سازی مدارس حاشیه راههای استان گلستان در سال جاری

 رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به تداوم برنامه های آموزشی، فرهنگی و فیزیکی برای ایمن سازی 50 مدرسه حاشیه راههای استان، گفت که به جهت اهمیت اجرای این برنامه ها در کاهش تلفات جاده ای، 325 میلیون تومان اعتبار ملی برای انجام این کارها در نظر گرفته شده است.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "علی زینلی" در گفت و گویی خبری با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود: برنامه های آموزشی به صورت آموزش های عملی و نظری و از طریق توزیع اقلام آموزشی مانند کتاب،پازل،پیک ایمنی و نمایش های عروسکی در مدارس و پارک های آموزش ترافیک گرگان وگنبد برای بیش از 4 هزاردانش آموز این مدارس دردستور است.

به گفته وی، بخش دیگر این برنامه ها اختصاص به ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راهها دارد تا وضعیت تردد محدوده مدارس، ساماندهی و زمان عبور دانش آموزان از جاده ها هم به رانندگان اطلاع رسانی شود.

زینلی، نصب چراغ های چشمک زن و چشم گربه ای و تابلوهای هشداردهنده و اطلاعاتی برای كاهش سرعت وسايل نقليه، تجدید خط كشي­ محورهای ارتباطی جلوي مدارس و ساير موارد از کارهایی است که برای افزایش ایمنی دانش آموزان به اجرا در می آید.

این مسوول اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآورشد که اعتبار آموزشی مدارس حاشیه راهها برای 35 مدرسه و به مبلغ 70 میلیون تومان و اعتبار ایمن سازی فیزیکی برای 15 مدرسه حاشیه راهها و به میزان 255 میلیون تومان می باشد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .