عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزادی 12 زندانی گرگانی جرائم غیرعمد با کمک ویژه رئیس سازمان زندانهای کشور


آزادی 12 زندانی گرگانی جرائم غیرعمد با کمک ویژه رئیس سازمان زندانهای کشور

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان :علیرضا رضوانی، مدیرکل زندانها و نائب رئیس ستاد مردمی دیه استان گلستان، خبر داد: با کمک ویژه رئیس سازمان زندانهای کشور جناب آقای دکتر جهانگیر تعداد 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمدی با پرداخت مبلغی بالغ بر چهار و نیم میلیارد ریال آزاد شدند و به کانون گرم خانواده و جامعه بازگشتند.

این مقام قضائی در ادامه افزود: با تلاش مددکاران،کمک خیرین عزیز و ستاد دیه از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 144 نفر از زندانیان جرائم غیر عمدی آزاد شده اند که نسبت به سال گذشته که در کل طول سال 108 نفر از زندانیان جرائم غیر عمدی آزاد شده بودند رشد چشمگیری داشته ایم.

رضوانی در ادامه اظهار داشت: برای آزادی این تعداد از زندانیان جرائم غیر عمدی استان که در سال جاری آزاد شده اند مبلغی بالغ بر 186 میلیارد ریال بدهی داشته اند که با پرداخت مبلغ 64 میلیارد ریال از ستاد دیه و کمک خیرین و مساعدت های ریاست سازمان زندانها زمینه آزادی آنان فراهم شده است آنچه از همه مهمتر بوده کمک و گذشت خود شکات است که مبلغی بالغ بر 100 میلیارد ریال بوده است .

مدیر کل زندانهای استان گفت، با تدبیرومساعدتهایی که رییس عالی سازمان زندانهای کشور دارند ،کمک خیرین و ستاد دیه کشور، امیدوراریم شاهد آزادی بیشتری تا پایان سال جاری باشیم.

نائب رئیس ستاد دیه استان گلستان در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر تعداد 380 نفر از زندانیان جرائم غیر عمدی در زندانهای استان بخاطر عجز از پرداخت بدهی مالی و دیه محبوس هستند که نیازمند کمک مردم عزیز و خیرین گرامی هستند لذا از همه مردم شریف مهین اسلامی و خیرین گرامی دعوت می کنم با پرداخت مبالغ اهدایی خود به شماره حساب 0106002975005 نزد بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان گلستان در ثواب آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی و تصادف سهیم باشند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 488
  • کد خبر : 38363