عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه کارگروه حمایت ازتولید و نظارت برشفاف سازی گردش کالادرسطح عرضه شهرستان آزادشهر


چهارمین جلسه کارگروه حمایت ازتولید و نظارت برشفاف سازی گردش کالادرسطح عرضه شهرستان آزادشهر

چهارمین جلسه کارگروه حمایت ازتولید و نظارت برشفاف سازی گردش کالادرسطح عرضه شهرستان آزادشهر با موضوعیت لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در محل اداره صنعت ، معدن و تجارت این شهرستان برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ،قربانعلی محمدی رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان آزادشهر گفت: چهارمین جلسه کارگروه حمایت ازتولید و نظارت برشفاف سازی گردش کالادرسطح عرضه شهرستان آزادشهر با موضوعیت لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در محل اداره صنعت ، معدن و تجارت این شهرستان برگزار گردید.

محمدی ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین ،هفته نیروی انتظامی راگرامی داشته و افزود: برای هیچکس پوشیده نیست این همه امنیت دربازار، شهر و روستاها وجاده ها مدیون زحمات بی دریغ عزیزان درنیروی انتظامی می باشد،

وی با بیان اینکه درحال حاضرانواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق وغیراستاندارد دربازار بشکل گسترده ای عرضهمی گردد ، اظهارداشت این امر باعث بسیاری از بیماریهای پوستی برای افرادجامعه شده و سلامتی آنان را درمعرض خطر می اندازد.

رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان آزادشهر بابیان اینکه آمارهای بدست آمده حاکی از آن است که لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق درکشور از رتبه سوم برخوردار میباشد ، همکاری همه جانبه اعضای کارگروه و اتحادیه های صنفی رادربرخورد بامتخلفین خواستارشدند

وی دراین راستا به تشدید بازرسیها با برگزاری گشت های مشترک اشاره و از اتحادیه پوشاک و اتاق اصناف خواست تا با تهیه اطلاعیه به کلیه واحدهای تحت پوشش اطلاع رسانی نمایند تا ازخرید و فروش کالاهای غیراستاندارد و قاچاق جلوگیری بعمل آید .

همچنین اتحادیه مربوطه و اتاق اصناف موظف گردیدند به طرق مناسب از خرید و توزیع کالاهای قاچاق ممانعت و مبادی ورودی اینگونه کالاها را شناسایی و مراجع ذیربط اطلاع دهند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 477
  • کد خبر : 38620