عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساماندهي سكونتگاه هاي غير رسمي استان با همكاري دستگاه هاي متولي نتيجه بخش است

سرپرست راه و شهرسازي گلستان:

ساماندهي سكونتگاه هاي غير رسمي استان با همكاري دستگاه هاي متولي نتيجه بخش است

ساماندهي سكونتگاه هاي غير رسمي استان با همكاري دستگاه هاي متولي نتيجه بخش است

سرپرست راه و شهرسازي استان گلستان گفت : ساماندهي سكونتگاه هاي غير رسمي و حاشيه نشيني در سطح استان كاري فرا دستگاهي است و نقش دستگاههاي متولي در آن بسيار پر اهميت و با همكاري وهمدلي نتيجه بخش است .

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان :مهندس "حسين محبوبي "سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در ديدار با مدير كل بهزيستي استان گلستان بيان داشت :  همسو شدن دستگا ههاي اجرايي متولي در ساماندهي سكونتگاه هاي غير رسمي و حاشيه نشيني استان بسيار مهم و نتايج مطلوبي براي استان دارد.

سرپرست اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان افزود: سكونتگاه هاي غير رسمي استان در پي رشد بي برنامه شهرها تشكيل و بستر ي مناسب براي آسيب هاي محيطي ،كالبدي ،اجتماعي و فرهنگي هستند و متاسفانه در برخي از نقاط باعث مسائل و مشكلات حادي در مناطق شهري شده اند كه سازمانهاي متولي با توجه به نوع كاركردشان از طريق اجراي طرحها و برنامه هاي حمايتي ، آموزشي وهمسو كردن آن با ديگر ارگانهاي مسئول مي توانند در كاهش آسيب ها در اين مناطق موثر باشند.

محبوبي در اين ديدار ادامه داد : با توجه به تاكيدات وزير محترم راه و شهرسازي و اهميت موضوع در وزارتخانه متبوع ، اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در سالجاري 5پروژه عمراني و كالبدي درشهرستانهاي گرگان و گنبد در دست اجرا دارد تا در بهبود شرايط اين مناطق اثر گذار باشد.

غفاري مدير كل بهزيستي استان در اين ديدارگفت : واگذاري امور به سازمانهاي غير دولتي فعال درحوزه آسيب هاي اجتماعي مي تواند در كاهش آسيب ها در مناطق سكونتگاهاي غير رسمي موثر باشد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .