عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فعال شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در نمایشگاه تخصصی پدافند غیرعامل


حضور فعال شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در نمایشگاه تخصصی پدافند غیرعامل

 

 شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در نمایشگاه تخصصی پدافند غیرعامل حضور فعال دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، همزمان با هفته پدافندغیرعامل این نمایشگاه با حضور دستگاه های اجرایی استان در محل پارک شهر گرگان برگزار شده است.
نمایشگاه تخصصی پدافندغیرعامل دارای 9 غرفه است و آخرین دستاوردها، فعالیت ها و تجهیزات دستگاه های اجرایی عضو شورای پدافند غیرعامل استان به مدت یک روز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
 قربان غلامی" رئیس شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان گلستان، برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل را در ارتقاء سطح آگاهی مردم موثر دانست و افزود: افراد جامعه باید با مقوله پدافند غیرعامل آشنا شوند و برپایی این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند به شناخت درست مردم کمک شایانی نماید.
وی افزود: حضور شهروندان در نمایشگاه پدافند غیرعامل و آشنایی با حوزه‌های متعدد آن می‌تواند فرهنگ‌سازی مناسبی در این زمینه ایجاد کند تا نسل آینده ما تسلط و شناخت بیشتری از پدافند غیرعامل و تاثیرات آن در جامعه داشته باشند.
به گفته وی، برگزاری این نمایشگاه در مرکز شهر و مسیر پرتردد شهروندان موجب استقبال گسترده از این نمایشگاه و آشنایی بیشتر آنان با پدافندغیرعامل و ضرورت های آن می شود.
دوم تا هشتم آبان هفته پدافند غیر عامل نام دارد و شعار امسال این هفته هم "پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور" است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 694
  • کد خبر : 38816