عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیاده روی اربعین نمایش اقتدار شیعیان و همبستگی شیعیان است

حجت الاسلام و المسلمین استارمی:

پیاده روی اربعین نمایش اقتدار شیعیان و همبستگی شیعیان است

حجت الاسلام و المسلمین استارمی در مراسم بدرقه کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، گفت: پیاده روی اربعین نمایش اقتدار شیعیان و همبستگی جهان اسلام می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، در این مراسم که با حضور پرشور کاکنان شرکت آب و فاضلاب برگزار شد، امام جماعت این شرکت افزود: پیاده روی اربعین بعنوان رژه عاشقان ابا عبدالله (ع) و مانور بزرگ جهان اسلام در برابر کفر جهانی، نماد عشق و علاقه همراه با بصیرت و تجمعی عظیم و دشمن شکن است که کیان شیعه را تقویت و تثبیت می کند.
وی افزود: این مراسم به عنوان نماد وحدت و ایثار مسلمین جهان جلوه کرده و عشق و ارادت به خاندان اهل بیت (ع)، علی الخصوص سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به نمایش گذاشته است.
حجت الاسلام و المسلمین استارمی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) درباره ثواب زیارت امام حسین(ع) با پای پیاده، تصریح کرد: کسى که با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) برود، خداوند به هر قدمى که برمی دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو مى‏ فرماید و یک درجه مرتبه‏ اش را بالا مى‏ برد.
وی خاطرنشان کرد: در روایات بسیاری، زیارت امام حسین علیه السلام به منزله یک عمره مقبوله دانسته شده و در برخی روایات، ثواب بیشتری برای زیارت امام حسین علیه السلام ذکر شده است.
در ادامه مدهان اهل بیت به نوحه خوانی و مدیحه سرایی پرداخته و دعای پرفیض زیارت وارث نیز قرائت شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 777
  • کد خبر : 38999