عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه توسعه صادرات محصولات طیور، محصولات صنعتی و رب گوجه فرنگی


برگزاری جلسه توسعه صادرات محصولات طیور، محصولات صنعتی و رب گوجه فرنگی

برگزاری جلسه توسعه صادرات محصولات طیور، محصولات صنعتی و رب گوجه فرنگی

 در جلسه ای راهکارهای توسعه صادرات محصولات طیور، محصولات صنعتی(پنبه، توتون، تنباکو) و رب گوجه فرنگی استان گلستان مورد برسی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، نظر به ابلاغ سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص واگذاری مسئولیت میزهای کشوری توسعه صادرات محصولات طیور، محصولات صنعتی(پنبه، توتون، تنباکو) و رب گوجه فرنگی به این سازمان و لزوم بررسی دقیق و تخصصی موضوعات قابل بحث و نحوه برگزاری میز کشوری صادرات طیور(گوشت مرغ) و رب گوجه فرنگی جلسه کمیته پایش تجارت خارجی با حضور درویشعلی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان، نمایندگان دستگاههای اجرایی استان و نمایندگان واحدهای تولیدی و شرکتهای ذیربط در محل ساختمان شهید دوانلو برگزار گردید.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان در این جلسه گفت : براساس دستور سازمان توسعه تجارت ایران، استانها به تفکیک مزیتها و استعداد مختلف تولیدی و صادراتی دسته بندی شدند که در این راستا مسئولیت سه میز محصولات طیور، محصولات صنعتی(پنبه، توتون، تنباکو) و رب گوجه فرنگی به استان گلستان واگذار گردید .

حسن زاده افزود : هدف از تشکیل این جلسه کسب نقطه نظرات ، پیشنهادات و راهکارهای توسعه صادرات این محصولاتمی باشد که قرار است در آینده ای نزدیک در جلسه ای با حضور مسئولین ملی و کشوری در استان مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار داشت : با همفکری بخش خصوصی می‌توان موانع و مشکلات صادراتاین محصولات را شناسایی و احصا نمود تا با بررسی کارشناسی و همکاری سازمان‌ها و نهادهای مرتبط دولتی ، بتوان گام‌های مؤثری در توسعه کمی وکیفی تولید و صادرات این محصولات برداشت.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه نیز دیدگاهها ، راهکارها و پیشنهادات خود را در رابطه با موضوع جلسه مطرح نمودند.

در پایان مقرر گردید اعضای جلسه راهکارها و پیشنهادات مکتوب خود را در مدت ده روز جهت بررسی به سازمان ارسال نمایند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 704
  • کد خبر : 39139