عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسي روند اجراي طرح های مهارت آموزی در محیط واقعی کار، کارورزی و تکاپو

باحضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و از طریق ويدئو كنفرانس انجام شد:

بررسي روند اجراي طرح های مهارت آموزی در محیط واقعی کار، کارورزی و تکاپو

بررسي روند اجراي طرح های مهارت آموزی در محیط واقعی کار، کارورزی و تکاپو
در پی اجرای 3 طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار، کارورزی و تکاپو توسط وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی کشور و دستگاههای تابعه آن، ویدئو کنفرانس بررسی روند اجرا و رفع مشکلات این طرح ها توسط سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور به اجرا درآمد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، این ویدئو کنفرانس با حضور معاون آموزش سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور آقای موسوی، نمایندگان سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی و همچنین مدیران کل کلیه استان ها به صورت آنلاین برگزار شد .
در این وبینار سید علیرضا حسینی طلب مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان به همراه معاون آموزشی و کارشناس آموزش در صنایع این اداره کل وهمچنین آقای رهبری معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان حضور و مشارکت داشتند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در این وبینار با اشاره به تلاش های صورت گرفته در جهت اجرائی شدن این 3 طرح گفت: در خصوص طرح کارورزی تعداد319 مجوز برای واحد های پذیرنده و در طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار تعداد 409 مجوز صادر شده است.
حسینی طلب در ادامه به بیان مشکلات پیش رو در روند اجرای این طرح ها پرداخت .
در ادامه رهبری معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در خصوص طرح تکاپو افزود: در حال حاضر در 3 رسته گردشگری، IT و زنبور عسل در حال فعالیت هستیم و در حوزه هایی همچون تولید محتوا، اپلیکیشن، گردشگری الکترونیکی، حمل ونقل الکترونیک در زمینه شهری وجاده ای، تفاهمنامه با شرکت های پیشرو نیز اقدامات خوبی صورت پذیرفته است.
وی افزود: لینک کردن برخی شرکت های فعال در حوزه IT با برخی از دانشگاهها با حضور دانشجویان مستعد جهت حمایت و تولید محتوای خوب در دست بررسی هستند و همچنین 3 حوزه پوشاک، شیلات و طیور رسته های پیشنهادی برای ادامه کار هستند .
شایان ذکر است کلیه ی استان های حاضر دراین ویدئو کنفرانس به بیان نقطه نظرات ومشکلات پیش رو در روند اجرای این طرح ها پرداختند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .