عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس هیئت ورزش کارگری گلستان: ورزش کارگری گلستان را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم


رئیس هیئت ورزش کارگری گلستان: ورزش کارگری گلستان را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم

 رئیس هیئت ورزش کارگری گلستان گفت: ظرفیت ورزش کارگری گلستان بسیار بالاست و مصمم هستیم تا ورزش کارگری استان را به جایگاه واقعی اش برسانیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، محمدعلی تجری ظهر امروز در جلسه مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش کارگری استان گفت: ورزش کارگری گلستان در چند سال اخیر موفقیت‌های قابل توجهی به دست آورده که از جمله آن می‌توان به کسب مقام‌های کشوری در رشته‌های بسکتبال، فوتسال، والیبال ساحلی، کشتی آزاد، اسکواش، تنیس روی میز، ورزش‌های رزمی، کاراته، دو و میدانی و ... اشاره کرد.

وی افزود: در عرصه فراملی هم ورزشکاران گلستانی در رقابت‌های بین المللی والیبال ساحلی ایتالیا موفق به کسب مقام دوم و در رقابت‌های جهانی والیبال ساحلی لتونی موفق به کسب مقام قهرمانی شدند و هفته گذشته نیز رزمی کاران گلستانی در رقابت‌های بین المللی ترکیه، یک مقام نخست و سه مقام سوم را در کارنامه خود ثبت کردند.

رئیس هیئت ورزش کارگری گلستان به رسالت این هیئت اشاره و خاطرنشان کرد: جذب جامعه هدف، فراهم کردن زمینه مساعد، کشف استعدادها، ارتقای ورزشکاران و ایجاد انگیزه در جامعه هدف، مهم‌ترین رسالت هیئت ورزش کارگری استان گلستان است.

تجری در خصوص برنامه‌هایش برای چهار سال پیش رو گفت: راه اندازی انجمن‌های ورزشی رشته‌های مختلف، انتخاب و انتصاب روسای هیئت ورزش کارگری در شهرستان‌ها، تشکیل کمیته‌های مورد نیاز در هیئت، توسعه ورزش کارگری در استان، برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی برای کشف و پررورش استعدادها، تشکیل تیم‌های کارگری برای حضور در مسابقات کشوری، جذب مشارکت‌های مادی بخش خصوصی، ارتباط و هماهنگی با موسسات و کارخانجات دولتی و غیر دولتی، مهم‌ترین برنامه‌های بنده در چهار سال پیش رو است.

وی از تمامی اهالی ورزش کارگری خواست برای رسیدن به اهداف ورزش کارگری استان گلستان همراهی کنند تا به جایگاه واقعی آن دست یابیم.

لازم به ذکر است؛ محمدعلی تجری با کسب ۲۲ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری استان گلستان انتخاب شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 524
  • کد خبر : 39240