عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاكيد مدیرعامل گاز گلستان به ادارات و سازمانها در راستای مدیریت مصرف انرژی


تاكيد مدیرعامل گاز گلستان به ادارات و سازمانها در راستای مدیریت مصرف انرژی

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان از مدیران دستگاههای اداری استان خواست: برابر الگوی تعیین شده، مصرف گاز سازمان خود را به نحو مطلوبی مدیریت کنند.

 وی ضمن تقدیرازهمکاری ومشارکت مدیران گرامی استان که در سنوات گذشته نهایت همکاری را با این شرکت  اعمال نموده اند افزود:بر اساس بخشنامه معاون محترم ریاست جمهوری به کلیه وزارتخانه ها، سازمانها، موسسات و شرکتهای دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و استانداری ها نیاز است دستگاههای فوق  اصول ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را مورد توجه قرار دهند.

 جمال لیوانی گفت:براساس این بخشنامه دمای رفاه اتاقها و فضای های داخلی و بسته بین 21- 18 درجه و دما در راهروها و فضاهای عمومی سر پوشیده 18 درجه تعیین شده است که ضرورت دارد ادارات  دولتی و خصوصی به این امر دقت نظر داشته باشند تا در مصرف گاز صرفه جویی شود.

 وی افزود: یکی از مواردی که می تواند در این خصوص مورد توجه قراربگیرد روشن کردن وسایل گرمایشی ادارات و سازمانها یک ساعت قبل از آغاز بکار وهمچنین خاموش نمودن آنها یک ساعت قبل از پایان کار است.

 مدیرعامل گازگلستان افزود:خاموش نمودن وسایل گرمایشی غیرضروری در روزهای تعطیل برای ساختمانهایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند امری بسیارضروریست که می تواند حجم بالایی از مصرف گاز بکاهد. 

  وی در ادامه تصریح کرد: انجام معاینات فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش ضریب ایمنی و بازدهی وسایل گاز سوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه ها  از اقدامات دیگری است که باید جهت ایمنی و صرفه جویی گاز طبیعی مورد توجه قرار گیرد 

 جمال لیوانی در خاتمه اظهار داشت:امید واریم  کلیه مدیران عزیز و کارمندان با عزم ملی در این راستا تلاش نمایند تا بتوانیم از این انرژی پاک در چرخه صنعت استفاده نموده و شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم .



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .