عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ویزیت رایگان 55 مددجو زندان گنبد


ویزیت رایگان 55 مددجو زندان گنبد

ویزیت رایگان 55 مددجو زندان گنبد
بسیج جامعه پزشکی بمناسبت هفته بسیج 55 زندانی گنبدی را رایگان ویزیت نمودند.
به گزارش روابط عمومی اداره زندان گنبد: بمناسبت هفته بسیج با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی 2 نفر از پزشکان متخصص پوست و عفونی با حضور در زندان گنبد مددجویان بیمار را ویزیت رایگان نمودند.  
عباس مختاری مدیر زندان گنبد حضور داوطلبانه پزشکان   در زندان را  به عنوان عملی انسان‌دوستانه و در راستای ارائه کمک درمانی به اقشار آسیب‌پذیر، ارزشمند و مورد تقدیر دانست و افزود: بمناسبت هفته بسیج و پس از هماهنگی با بسیج جامعه پزشکی 2نفر پزشک متخصص عفونی و متخصص پوست  با حضور در زندان تعداد 55 نفر از زندانیان بیمار را از نزدیک ویزیت و توصیه های درمانی را ارائه نمود و داروهای مورد نیاز را تجویز نمودند.
 مختاری مدیر زندان گنبد هدف از این اقدام را خدمات ‌دهی به قشر نیازمند و محروم زندانیان شهرستان گنبد  عنوان کرد و گفت: دستگیری از محرومان جامعه بخصوص زندانیان بیمار از وظایف سازمان زندانها و ازاولویت های سازمانی می باشد.
وی خاطر نشان کرد: انشاله اینگونه اقدامات خیرخواهانه و داوطلبانه در جهت کمک به همنوع با مشارکت جامعه پزشکی شهرستان ادامه یابد. و از پزشکان خیر و متخصص تقاضا نمودند سازمان زندانها را در این امر خظیر همراهی و یاری نمایند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 569
  • کد خبر : 39728