عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رییس اداره تعاون و کار گرگان: بازدید از واحدهای تولیدی در آینده شغلی دانشجویان تاثیر بسزایی دارد


رییس اداره تعاون و کار گرگان: بازدید از واحدهای تولیدی در آینده شغلی دانشجویان تاثیر بسزایی دارد

 رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت:  بازدید دانشجویان از واحدهای تولیدی و کارآفرینی در آینده شغلی آنان تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان، موسی بی باک در حاشیه بازدید دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران از صنایع غلطک شرق (erico) گفت: این بازدید با هدف مشاهده فضای کسب وکار وآشنایی با تجربیات کارآفرینان انجام شد .

بی باک در این بازدید ضمن استقبال از این حرکت اظهارداشت : شرایط دانشجویان نسل اول و دوم جهت تحصیل در دانشگاه با شرایط نسل سوم و چهارم متفاوت است و لازم است دانشگاه ها با تغییر رویکردها ضمن تربیت دانشجویان کارآفرین ، شرایط خودرا با بازار کار جدید تطبیق دهند.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان ایده و خلاقیت را از اصول اولیه کارآفرینی برشمرد و تاکید کرد : یک کارآفرین برتر جهت ماندگاری در بازار نیازمند نوآوری در محصول است .

وی تاکید کرد: کارآفرینی به معنای ایجاد کسب و کار جدید در کسب و کار موجود است و رمزموفقیت در تولید به معنای آن است که درداخل کشور با احداث واحدهای صنعتی اشتغالزایی ایجاد کنیم و محصولات را به خارج از کشور جهت فروش ارائه دهیم .

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مهم ترین مشکلات کارآفرینان ایرانی نامطلوب بودن محیط کسب و کاردر بحث تحریم است  که انشاءالله با تدابیر دولت محترم و هوشمندی کارآفرینان و تولیدگران ایرانی ، این مشکل هم مرتفع خواهد شد.

موسی بی باک در پایان هدف از این بازدید را مشاهده فضای کسب وکار وآشنایی با تجربیات کارآفرینان توسط دانشجویان عنوان کرد.

لازم به ذکر است 50 نفره از دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران گرگان به همراه اساتید کارآفرینی این دانشگاه از کارخانه صنایع غلطک شرق (Erico) بازدید کردند و از نزدیک با نحوه کار- خط تولید ونوع محصولات تولیدی وپروسه تولید ، بازاریابی و فروش و خطرات و ریسک پذیری در امر کارآفرینی آشنا شدند .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 698
  • کد خبر : 39920