عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی بودجه سال 97 مناطق در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفا گلستان خبر داد:

بررسی بودجه سال 97 مناطق در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان

 معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از بررسی بودجه سال 97 مناطق در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس علی ایومن گفت: در نشستی با حضور مهندس محمدهادی رحمتی مدیرعامل این شرکت، معاونین وی و جمعی از مدیران و کارشناسان آبفا استان، بودجه پیشنهادی سال 97 مناطق استان مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بودجه برنامه مالی و عملیاتی شرکت برای یکسال است، تصریح کرد که این برنامه حاوی پیش بینی درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار و برآورد هزینه ها می باشد تا شرکت توسط این برنامه بتواند به سیاست ها و اهداف مورد نظر خود برسد.
وی پیش بینی دقیق بودجه را در رسیدن به اهداف عالیه شرکت موثر دانست و افزود: پیش بینی بودجه در تمامی شهرهای استان باید منطبق بر واقعیت ها باشد و برنامه بودجه هر چه دقیق تر پیش بینی شود، فعالیت های شرکت در سال آینده منسجم تر انجام خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار کرد: بررسی میزان مصرف آب مشترکین، بررسی عوامل موثر در کاهش مصرف آب و بررسی تعداد انشعابات آب و فاضلاب و تعداد مشترکین و بررسی عوامل موثر بر کاهش یا افزایش درآمد شرکت از مواردی بود که در این نشست پیگیری شد.
وی افزود: کاهش بارندگی ها و خشکسالی های اخیر و افزایش بی سابقه گرما در تابستان بر میزان مصرف مشترکین تاثیر می گذارد که باید در تدوین برنامه بودجه و آب مورد نیاز استان در نظر گرفته شود.
 لازم به ذکر است در این جلسه بر تلاش كليه حوزه هاي شركت برای تکمیل بودجه پيشنهادي سال 97 با دقت كامل و در موعد مقرر جهت ارائه به شركت مهندسي آب و فاضلاب تاکید شد.
 
نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 664
  • کد خبر : 40831