عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نياز به تعامل سازنده و اثرگذار در عرصه ساخت و ساز داريم

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان :

نياز به تعامل سازنده و اثرگذار در عرصه ساخت و ساز داريم

نياز به تعامل سازنده و اثرگذار در عرصه ساخت و ساز داريم

مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: براي حركت صحيح در صنعت مسكن و دستيابي به نيازهاو رضايتمندي خدمت گيرندگان، به همكاري و تعامل بيشتر كاري و سياست گذاري در عرصه ساخت و ساز استان نياز داريم.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "حسين محبوبي" مديركل راه وشهرسازي استان گلستان در ديدار با اعضاي هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان، افزود: سازمان نظام مهندسي ،سازماني بزرگ است و اگرعملكردي موفق نداشته باشد موجب بروز نارضايتي در جامعه هدف مي شود.

اين مقام اجرايي استان افزود :  سازمان نظام مهندسي ساختمان يك نهاد عمومي غيردولتي است و در اجراي قانون نظام مهندسي از سوي مرجع دولتي ذيربط، تشكيل و تابع بخشنامه ها و آيين نامه هاي ابلاغي و تحت نظارت مراجع دولتي از جمله راه و شهرسازي است.

محبوبي در بخشي ديگر از سخنان خود افزود :كليه قوانين وبخشنامه ها در اين حوزه براي پيش گيري و اصلاح فرايند ساخت و ساز در سطح كشور و استان آمده است و وظيفه ما اجرا و نظارت بر اجراي آن توسط واحدهاي حقيقي و حقوقي است .

مديركل راه وشهرسازي گلستان درادامه بيان داشت : بومي سازي و بروز رساني در اجراي بخشنامه ها و كوتاه شدن برخي از فرايندهاي موجود در خدمات دهي به جامعه هدف كه شامل اعضاي سازمان ،ارگانها و نهادهاي دولتي و غير دولتي و در نهايت هم استانيهاي گرامي بايد در اولويت كاري سازمان با همكاري و تعامل راه وشهرسازي استان باشد .

موسوي رئيس هيات مديره سازمان نظام مهندسي در اين ديدار ضمن تبريك و ارزوي موفقيت براي انتصاب مديركل جديد اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان افزود :طي سالهاي گذشته واز زمان روي كار امدن هيات مديره جديد سازمان نظام مهندسي استان همكاري و همفكري هاي خوبي در كليه سطوح با اداره كل راه و شهرسازي استان صورت گرفته است وادامه خواهد داشت .

وي ارتقاء ساخت وساز در استان و اجراي قوانين مربوطه در اين حوزه را از اهداف مشترك هر دو دستگاه عنوان نمود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .