عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه معادن یکی از اهداف مهم ماست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

توسعه معادن یکی از اهداف مهم ماست

توسعه معادن یکی از اهداف مهم ماست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در نشست مشترک مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و نماینده شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه میدکو و مدیران معادن ذغالسنگ استان گلستان گفت: توسعه معادن و حفظ و توسعه اشتغال در این بخش از مهمترین اهداف و برنامه های ماست.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، حسینقلی قوانلو افزود: از آنجائیکه فروش ذغالسنگ بدلیل این که تک خریدار است ونقدینگی مهمترین مشکل معادن ذغالسنگ استان است از وزارت متبوع وشخص مهندس یزدانی مشاوره وزیر صنعت ،معدن وتجارت در خواست نمودیم تا با تمهیداتی در این حوزه ما را یاری نمایند وایشان نیز پس از رایزنی با شرکت مادر تخصصی خاورمیانه میدکو آنها را متقاعد به سرمایه گذاری در حوزه معادن کوچک ومتوسط نمودند.

به گفته وی ،شرکت میدکو آمادگی دارد تا با عقد تفاهم نامه ای تحت نظارت سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران در حوزه سرمایه گذاری در واحدهای معدنی کوچک ومتوسط استان وارد شود تا به حفظ وتوسعه تولید واشتغال در این واحدها کمک کند وسازمان صنعت، معدن وتجارت استان نیز پشتیبان تفاهم نامه دو جانبه شرکت میدکو و معدنکاران استان خواهد بود .

قوانلو گفت:شرکت میدکو یکی از بزرگترین شرکتهای معدنی کشور است که حجم سرمایه گذاری آن در برخی زمینه ها قابل رقابت با سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 524
  • کد خبر : 41339