عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره نخستین واژه "آب" در شهر کردکوی برگزار شد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه کردکوی:

جشنواره نخستین واژه "آب" در شهر کردکوی برگزار شد

مدیر امور آب و فاضلاب کردکوی گفت: جشنواره نخستین واژه " آب" در شهر کردکوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، احمد حسینی آزاد در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: این جشنواره با حضور 150 دانش آموز پایه اول ابتدایی برگزار شده است.
وی افزود: "آب" اولین واژه ایست که دانش آموزان آن را می آموزند، بنابراین ضروری است همزمان با یادگیری این واژه اهمیت صحیح مصرف آب به کودکان آموزش داده شود تا این فرهنگ از کودکی نهادینه شود.
حسینی آزاد برگزاري جشنواره نخستين واژه آب را يكي از برنامه هاي آبفاي استان در راستاي ترويج مصرف بهينه در بين دانش آموزان دانست و گفت: با برگزاري اين جشنواره دانش‌آموزان با مفاهيم و نقش و اهميت آب در زندگي،  محدوديت‌هاي منابع آبي و ضرورت يادگيري روش‌هاي مصرف بهينه آب آشنا می شوند تا در آينده نسلي دغدغه مند و حساس نسبت به  ضرورت  حفظ و صيانت از منابع موجود داشته باشيم.
وی تصریح کرد: انتقال مفاهیم آموزشی از طریق شعر، سرود، نمایش و مسابقه موثرترین روش آموزش به کودکان است و در این جشنواره در فضایی مفرح و شاد نحوه استفاده صحیح از آب به دانش آموزان آموزش داده شد.
گفتنی است؛ این جشنواره با همکاری سازمان آموزش و پرورش در شهرهای گرگان، گنبد، گمیشان، رامیان، علی آبادکتول و کردکوی برگزار شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 565
  • کد خبر : 41452