عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان برگزار شد


نهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان برگزار شد

نهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان برگزار شد

 نهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان برگزار و بر حضور گسترده جامعه کار و رفاه در برنامه های دهه فجر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در این جلسه  ضمن اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دبیری کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان را بر عهده دارد و لذا انتظار است تمامی دستگاههای عضو شورای هماهنگی نسبت به اعلام برنامه های پیش بینی شده خود به سایر اعضاء اقدام کنند تا با حضور حداکثری تمامی دستگاههای عضو همراه باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه دبیر کمیته کارگری ستاد دهه فجر با اداره کل تعاون کار است، برنامه های دستگاه های شورای هماهنگی در قالب برنامه های منسجم این کمیته اعلام خواهد شد.

مازندرانی تاکید کرد: برنامه های دیدار با خانواده شهداء، عیادت بازنشسته ها، یادواره شهدای کارگری، غبارروبی گلزار شهداء ، مسابقات فرهنگی و ورزشی  از جمله برنامه های این کمیته در دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی در ادامه به پروژه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ضمن تشریح وضعیت این پروژه ها در استان از مدیران کل بهزیستی، فنی و حرفه ای و صندوق کار آفرینی امید خواست تا گزارشی از روند اجرای این پروژه ها ارائه نمایند.

رییس شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان تأکید کرد: موفقیت هر یک از دستگاههای عضو شورای هماهنگی در پروژه های اقتصاد مقاومتی موفقیت کل اعضاء را به دنبال خواهد داشت و لذا در پروژه های مختلف اعم از اختصاصی و مشترک نیاز به همکاری و همیاری بیشتر است.در پایان از تلاش های محمدعلی فلاح مدیر سابق امور شعب بانک رفاه استان گلستان تجلیل به عمل آمد.

نهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان برگزار شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 525
  • کد خبر : 41565