عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندارد گلستان، میزبان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا


استاندارد گلستان، میزبان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا

استاندارد گلستان، میزبان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا
هفتمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو کمیسیون در اداره کل استاندارد برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان در این جلسه پس از استماع گزارش اقدامات انجام شده اعضای کمیسیون در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خواستار انجام تبلیغات هوشمندانه و فرهنگ سازی جهت تقبیح عمل قاچاق شد.

علی اصغر طهماسبی ضمن قدردانی از میزبانی اداره کل استاندارد گلستان در برگزاری این جلسه، اظهار داشت: صیانت از نیروهای درگیر در قاچاق برای جلوگیری از انحراف و لغزش آنان، اصلاح قوانین و آیین نامه های مرتبط با قاچاق و نظارت جدی تر دستگاه های اجرایی ذیربط در کنار اقدامات انجام شده می تواند به پیشگیری جدی تر قاچاق کالا کمک کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نمایندگان اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات، پلیس آگاهی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعی دیگر از دستگاه های اجرایی عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات خود در خصوص مصوبات قبلی کمیسیون به طرح پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت استان در حوزه واردات قانونی و رسمی کالا پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .